Znanstveni rad - Pregledni rad
Modeli komunikacije hrvatskih iseljenika u Novom Zelandu : od usmene predaje do društvenih mreža
Medijska istraživanja : znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije, 26 (2020), 1; 87-108. https://doi.org/10.22572/mi.26.1.5


Citirajte ovaj rad

Hebrang Grgić, I. i Barbarić, A. (2020). Modeli komunikacije hrvatskih iseljenika u Novom Zelandu : od usmene predaje do društvenih mreža. Medijska istraživanja : znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije, 26. (1), 87-108. doi: 10.22572/mi.26.1.5

Hebrang Grgić, Ivana i Ana Barbarić. "Modeli komunikacije hrvatskih iseljenika u Novom Zelandu : od usmene predaje do društvenih mreža." Medijska istraživanja : znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije, vol. 26, br. 1, 2020, str. 87-108. https://doi.org/10.22572/mi.26.1.5

Hebrang Grgić, Ivana i Ana Barbarić. "Modeli komunikacije hrvatskih iseljenika u Novom Zelandu : od usmene predaje do društvenih mreža." Medijska istraživanja : znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije 26, br. 1 (2020): 87-108. https://doi.org/10.22572/mi.26.1.5

Hebrang Grgić, I. i Barbarić, A. (2020) 'Modeli komunikacije hrvatskih iseljenika u Novom Zelandu : od usmene predaje do društvenih mreža', Medijska istraživanja : znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije, 26(1), str. 87-108. doi: 10.22572/mi.26.1.5

Hebrang Grgić I, Barbarić A. Modeli komunikacije hrvatskih iseljenika u Novom Zelandu : od usmene predaje do društvenih mreža. Medijska istraživanja : znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije [Internet]. 2020. [pristupljeno 28.03.2024.];26(1):87-108. doi: 10.22572/mi.26.1.5

I. Hebrang Grgić i A. Barbarić, "Modeli komunikacije hrvatskih iseljenika u Novom Zelandu : od usmene predaje do društvenih mreža", Medijska istraživanja : znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije, vol. 26, br. 1, str. 87-108, 2020. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:270:514053. [Citirano: 28.03.2024.]

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.